duminică, 4 iulie 2010

Aşteptare…. autor Cristina P.

Aşteptare….


Te aştept iubire….
Să-mi picuri stropi de miere în suflet,
Să-mi domoleşti focul ce mistuie totul,
Să-mi limpezeşti gândurile,
Să-mi cuminţeşti zbuciumul.

Iubirea mea de modă veche
Mi-e dor de-o tandră-mbrăţişare,
De sărutul tău suav
Care să-mi plece genele
Înrourate de atâtea lacrimi.

Te aştept iubire…
Să-ţi spun ca încă mai cred în sufletul pereche,
Să admirăm împreună răsăritul,
Să măsurăm plaja cu tălpile goale..
Şi să-ţi recit domol la ureche.

Iubirea mea de modă veche
Te aştept cu buzele arse de dor
Să-ţi sărut tâmplele înalte…
Nu te teme, romantismul n-a murit…
Trăieşte în sufletele noastre.

Te aştept iubire….
Să-mi picuri stropi de miere în suflet,
Să-mi domoleşti focul ce mistuie totul,
Să-mi limpezeşti gândurile,
Să-mi cuminţeşti zbuciumul.



03.07.2010
Cristina P.

Niciun comentariu: